تکرار ادعا‌های پهپادی آمریکا علیه ایران در جنگ اوکراین

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر ادعاهای خود مبنی بر استفاده از پهپادهای ایرانی از سوی روسیه در جنگ اوکراین را تکرار کرد.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا‌های واشنگتن درباره بکارگیری پهپاد‌های ایرانی از سوی روسیه در جنگ اوکراین را تکرار کرد و گفت که به حمایت از اوکراین در برابر حملات پهپادی ادامه می‌دهد.

به گزارش تارنمای وزارت خارجه آمریکا، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران درباره حملات پهپادی روسیه به اوکراین مدعی شد: ما در طول ماه‌های گذشته درباره اقدام ایران در عرضه پهپاد به روسیه برای استفاده از آن علیه زیرساخت‌های شهری و انرژی در سراسر اوکراین صحبت کرده ایم.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: این موضوع همچنان برای ما بسیار نگران کننده است و ارائه چنین پهپاد‌هایی را محکوم کرده‌ایم.

پاتل یادآور شد: ما همچنان به اقدامات خود در حمایت از اوکراین ادامه می‌دهیم تا آن‌ها بتوانند از تمامیت ارضی و حاکمیت خود دفاع کنند.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا پنجشنبه شب به وقت محلی ۳۱ فروردین ماه اعلام کرد: ایالات متحده آمریکا قاطعانه به اقدام برای اخلال در برنامه‌های نظامی ایران و شبکه‌های تدارکاتی آن متعهد است.

بلینکن مدعی شد برنامه دفاعی بازدارندگی ایران، خاورمیانه و فراتر از آن را بی‌ثبات می‌کند و گفت: ما به همکاری با متحدان و شرکا برای مقابله با چنین فعالیت‌هایی ادامه خواهیم داد.

وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ (۱۹ آوریل ۲۰۲۳) اعلام کرد: امروز، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) یک فرد و شش نهاد متعلق به شبکه فرار از تحریم‌ها را تحریم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
خب کردیم ب تو چه؟؟

مگه فروش تسلیحات نظامی ت ب داعش محاکمه شد؟؟

یکی هم این پهبادها قبل حمله ب اوکراین ب روسیه فروخته شده قرار نیس ما تضمین بدیم کسی حمله نخواهد کرد!!!

ما هم حق معامله تسلیحات نظامی و داریم ب مغز ت فرو ببر کله پوک امریکایی خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۶:۱۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما با روسیه دوستی ذات الجهات المختلفة داریم تمام اکراین پر از پول و تجهیزات و ادوات و اسکادرانهایی از تمام کشورهای دنیا مملو شده و برای کشور ما هم خطرات نظامی دارد و الآن این دپوی تسلیحات در اکراین از ما قربانی ها گرفته ولی ما صدایش را در نیاورده ایم. تا روسیه دود دمار شامل از کله امریکا و اروپا و ناتو بلند کند. وانگهی مردم اروپا و امریکا مایل به جنگ اتمی نیستند. ولی سردمداران احمقشان پافشاری میکنند و مردمشان را هم سرکوب میکنند. مقابل روسیه کسی از روی میل شخصی نمیجنگد. به امر می جنگند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
حمایت ما از روسیه ربطی به اسلام نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینا میخوان جنگ اوکراین و روسیه رو به یه جنگ صلیبی تبدیل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
نمیدونم چه سریه اینا اصرار دارن ما رو حامی نظامی روسیه نشون بدن ؟؟؟
آخرین اخبار