معرفی چهره‌های ماندگار هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان، چهره‌های ماندگار در رشته هنر‌های تجسمی، نمایش، پایداری، موسیقی و سرود، آفرینش‌های ادبی، عکاسی و پیشکسوتان معرفی شدند.

رئیس حوزه هنری خوزستان گفت:حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، رویدادی را تحت عنوان روایت خانه هنر انقلاب اسلامی برگزار کرد که به بررسی آنچه هنرمندان، ادیبان و اهالی رسانه انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ در مناسبت و رویداد‌های مختلف ارائه کرده اند پرداخته است.

محمد شهباز گهروئی می گوید: از هنرمندان رشته‌های هنر‌های تجسمی، هنر‌های نمایشی، موسیقی، سرود، ادبیات، آفرینش‌های ادبی و هنر‌های تصویری تجلیل شد.

به گفته او از مهم‌ترین معیار‌های انتخاب هنرمند داشتن تولیدات شاخص و جریان سازی در سال گذشته و فضا‌های انقلاب اسلامی با موضوعات انقلاب اسلامی و عمق نفوذ هنر انقلابی در میان مردم بوده است؛ استمرار و حضور هنرمند در مسائل و موضوعات مختلف نیز شاخص دیگر انتخاب هنرمند به شمار می‌آید.

در این مراسم فاطمه طیوب به عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد.

 امجد جلالی به عنوان چهره هنر انقلاب در بخش نمایش، محمد ترک و محمد متقی منش در بخش هنر‌های تجسمی، سید رقیه آذرنگ و علیرضا مسرتی در بخش پایداری، علی اکبر فلاحی، محمد کمایی و ناصری در زمینه موسیقی و سرود، سمانه نیکدل در بخش آفرینش‌های ادبی، علی معرف در عکاسی و خانواده مرحوم سعید بهروزی و سید رافع موسوی بهار نیز در بخش پیشکسوتان معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.