تخصیص ۸۰ میلیارد تومان برای بهسازی جاده‌های خوروبیابانک

برای اصلاح وضع نابسامان جاده‌های شهرستان خوروبیابانک، ۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

الهام آزاد نماینده مردم نایین و خورو بیابانک با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از شهرستان خوروبیابانک، گفت: ۸۰ میلیارد تومان به بهسازی جاده‌ های این شهرستان اختصاص یافت که مناقصه آن برگزار و پیمانکار مشخص شده و به زودی اجرای آن آغاز می‌شود.

او با اشاره به وضع نابسامان تمام جاده‌های خوروبیابانک و مطالبه مردم به ویژه پس از سیل و خرابی جاده‌ها در سال ۹۹ گفت: پس از وقوع آن حادثه همچنان مردم روستا‌های خوروبیابانک و کارگران معدن چاه‌ملک از یک جاده سیل زده تردد می‌کنند.


نماینده مردم نایین و خوروبیابانک افزود: این موضوع از طریق وزارت راه و شهرسازی و شهرداری پیگیری شده و خوشبختانه بخشی از جاده در محدوده استان اصفهان است بهسازی شده، اما بخشی از آن که به استان یزد منتهی می‌شود همچنان ساماندهی نشده است.

آزاد گفت: به تازگی حدود ۳۰ میلیارد تومان برای بهسازی ۱۴ کیلیومتر ازجاده بیاضه-رباط تخصیص یافته که اواسط اردیبهشت اجرای طرح آغاز می‌شود.

او ادامه داد: ۱۰ کیلومتر از جاده بیاضه- حاجی آباد که مسیر تردد به اردکان و یزد است درمحدوده استان اصفهان قرار دارد که با قول مساعدت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از اواسط اردیبهشت بهسازی آن آغاز می‌شود.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار