تشکیل شعب ویژه برای برخورد با کشف حجاب

دادستان اصفهان گفت: در دادگستری شعب ویژه‌ای برای برخورد با هنجارشکنان موضوع حجاب تشکیل شده است.

سیدمحمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در مراسم تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر فعال در نوروز و ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه آحاد مردم و مسئولان در عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت دارند گفت: مطالبه مردم مومن و متدین اصفهان مبارزه جدی با بدحجابی و بی حجابی است، چون این امر بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است.


او تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌ها برای خدمات دهی به هنجارشکنان کشف حجاب باید پاسخگو باشند؛ این کار ترک فعل محسوب می‌شود و تا به حال هم در این خصوص با برخی مدیران متخلف برخورد و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل شده است.


دادستان اصفهان به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه دادگستری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اشاره و اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه تیم‌های برخورد با هنجار شکنان کشف حجاب در اماکن عمومی تشکیل می‌شود.


موسویان افزود: با واحد‌های صنفی هم که شئون اسلامی را رعایت نکنند، چه متصدیان کشف حجاب کرده باشند و چه به افراد بی حجاب خدمات بدهند برخوردی جدی خواهد شد.

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ابلاغ جدید فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر حضور پر رنگ‌تر نیرو‌های فراجا برای مقابله با ناهنجاری‌ها گفت: مصمم و قوی‌تر در میدان حضور داریم و از همه مردم میخواهیم با توجه به وضع موجود به صورت گروهی در خصوص مبارزه با هنجار شکنی‌ها در جامعه ما را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.