صداوسیمای آذربایجان غربی میزبان اتاق فکر تحقق شعار سال

جلسه هم اندیشی و اتاق فکر تحقق شعار سال با راهکار‌های رسانه‌ای به میزبانی صداوسیمای اذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه هم اندیشی و اتاق فکر تحقق شعار سال که در راستای تدوین برنامه‌های راهبردی برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۲ با عنوان سال مهار تورم، افزایش تولید با حضور اعضا شورای راهبردی شعار سال و مدیران و برنامه سازان رسانه ملی در ارومیه برگزار شد محور‌های نقش رسانه در تبیین شعار سال در بخش‌های مهم اقتصادی، صنعت و معدن و کشاورزی مورد بحث و‌بررسی قرار گرفت.

مهار تورم و افزایش تولید، حیثیت نظام  است

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه رسانه باید مولد ومقوم توسعه باشد گفت: با کمک رسانه می توان گره‌هایی که بر سر راه تحقق شعار سال است را باز کرد و مانع تراشی‌ها و صف آرایی‌های که سد راه شدند را حذف کرد.

مسعود مجرد از مهار تورم و افزایش تولید به عنوان حیثیت نظام نام برد و‌ تصریح کرد:رسانه ملی برای تحقق عملی این شعار با هیچ مدیر و‌مسئولی تعارف ندارد و ضمن اینکه درکنار دستگاه‌های دولتی خواهد بود، اما مطالبه گرایانه و‌ موشکافانه عملکرد‌ها را بررسی و نقاط مثبت و‌کم کاری‌ها را به اطلاع مردم خواهد رساند.

تشکیل ۷ کمیته برای تحقق شعار سال

حسن حیدری دبیر شورای راهبری شعار سال در آذربایجان غربی هم در این جلسه از تشکیل ۷ کمیته سرمایه گذاری، بهره وری، مهارم تورم، احیا واحد‌های راکد، صادرات محصولات کشاورزی، اشتغال و‌شعار طلایی خبر داد و‌ افزود: وظیفه این کمیته اجرای مصوبات در بخش‌های تخصصی برای رسیدن به تحقق عملی شعار سال است.

مدیر کل صمت و معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این جلسه هم اندیشی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب صنعتی، معدنی و کشاورزی نقش رسانه را در توسعه، مهار تورم و‌افزایش تولید بیان کردند و‌خواستار کمک رسانه برای تحقق شعار سال در این بخش‌های مهم اقتصادی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.