تامین نیازهای اولیه مردم مورد توجه دولت است

بخشدار مرکزی تفتان گفت: حضور میدانی مسوولان در صحنه خدمت رسانی و تلاش برای تامین نیازهای اولیه مردم در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری از اولویت های مهم دولت است.

نادر ابراهیمی  گفت: دولت سیزدهم با نگاه مردمی برای حل مشکلات گام بر می دارد و بر همین اساس با بررسی مشکلات و توانمندی ها و اولویت بندی برنامه ها مسیر خدمت رسانی به مردم را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: برای اجرایی کردن شعار سال اقدام عملی و حضور میدانی باید در اولویت باشد و همان طور که استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرده اند، نباید شعار سال فقط بر روی پلاکاردها و سربرگ نامه ها باشد و در همان نامه‌ها خلاف شعار سال اقدام کنیم بلکه ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری در کف میدان باید برای تحقق شعار سال به صورت شبانه روزی تلاش کنیم تا به فضل الهی اهداف این شعار محقق گردد.

ابراهیمی ادامه داد: مسئولان باید در حدود وظایف و اختیارات خود در برنامه هفتم توسعه و منشور حکمرانی مردمی، باید مردمی سازی برنامه ها و نقشه راه پویایی اقتصاد را در سال جدید برای تحقق شعار سال مدنظر قرار دهند و نقشه راهی را برای شکوفایی اقتصاد و مقابله با تورم و نیز رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف ترسیم کنند.

بخشدار مرکزی تفتان اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات آموزشی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و معیشتی و رفاهی باید در اولویت کاری مدیران باشد، زیرا در دولت مردمی انجام کارها باید مردم محور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار