بازدید استاندار از روند اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان سامان

استاندار چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه با سفر به شهرستان سامان نحوه اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان را بررسی و دستور لازم را برای رفع موانع موجود با تقویت همکاری‌های بین‌بخشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود صادر کرد.

غلامعلی حیدری در این سفر با نظارت میدانی از نحوه اجرای کمربندی سامان و محور ارتباطی چهارخطه سامان به قراقوش برای رفع موانع اجرای این طرح دستور لازم را صادرکرد.

وی همچنین از محل موردنظر برای اجرای طرح نهضت مسکن شهر سامان دیدن کرد و به راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تکلیف کرد تا هرچه سریع‌تر مشکل تامین زمین این طرح برطرف و فرایند اجرایی این طرح آغاز شود.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه با تزریق اعتبارات سفر چالش کمبود اعتبار در استان وجود ندارد، تصریح کرد: با اعتبارات موجود تمامی طرح‌های استان فعال و طرح راکدی وجود ندارد که در مقاطع زمانی به صورت سرزده از این طرح‌ها بازدید می‌شود.

حیدری با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان سامان برای رونق گردشگری استان، خاطرنشان کرد: ضروری است تا زیرساخت‌های مناسبی برای تحقق این مهم در شهرستان فراهم شود تا با ماندگاری مسافر و گردشگر برای مردم محلی درآمدزایی و اشتغال آفرینی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.