نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ارتش در حوزه پهپادی، دستیابی به قله پیشرفت را رقم زده است

عباس مقتدایی گفت: امروز شاهد هستیم، کار‌های خارق العاده‌ای توسط عزیزان ارتش انجام شده و پیشرفت‌های این حوزه خیره کننده بوده است.

عباس مقتدایی خوراسگانی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم تحویل دهی ۲۰۰ پهپاد راهبردی به ارتش جمهوری اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی امروز دستیابی به قله پیشرفت در حوزه پهپادی را رقم زده است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات نیرو‌های مسلح در همه بخش‌ها است و امروز ارتش جمهوری اسلامی با انجام کار‌های بزرگ موجب سرافرازی ملت ایران شده است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: امروز شاهد هستیم کار‌های خارق العاده‌ای توسط عزیزان ارتش انجام شده است و پیشرفت‌های این حوزه خیره کننده بوده است لذا ما هم سعی می‌کنیم در مجلس حمایت‌های لازم را از ارتش بعمل آوریم.

مقتدایی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دستیابی به قدرت بازدارندگی را تجربه کرده و مرز‌های فناوری را در نوردیده اند و دقیقا همین موضوع است که امنیت را برای مردم فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: امروز اقتدار نیرو‌های مسلح در همه حوزه‌ها مشهود است و ما به عنوان کمیسیون امنیت ملی مجلس قدردان این مجاهدت‌ها هستیم و امیدواریم در سایر ابعاد غیرنظامی هم این پیشرفت‌ها حاصل شود. به واسطه همین پیشرفت‌ها و هم افزایی خوبی که بین نیرو‌های مسلح برقرار است، نام ایران در سطح امت‌های اسلامی و در سطح جهان به عنوان کشوری پیشرو مطرح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار