مشکلات ۸ پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خلخال بررسی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مشکلات ۸ پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری خلخال بررسی و مشکلات آن‌ها احصا شد.

حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مشکلات ۸ پروژه سرمایه‌ گذاری در حوزه گردشگری شهرستان خلخال با حضور سرمایه‌گذاران بررسی و مشکلات آن‌ها احصا شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: اکثر مشکلات سرمایه‌گذاران در زمینه زیرساخت‌ها است و در این خصوص نیاز داریم که اعتبار ویژه‌ای با کمک مجلس و دولت برای استان اردبیل در نظرگرفته شود.

محمدی ادیب تاکید کرد: در حال حاضر ۹۱ پروژه گردشگری در سطح استان در دست اجرا قرار دارد و اعتبار تخصیص یافته برای زیرساخت‌های گردشگری استان در قبال این تعداد پروژه بسیار ناچیز است.

او ادامه داد: مشکلات چند پروژه مهم شهرستان خلخال از جمله پروژه پل معلق در ماه‌های اخیر برطرف شده و این پروژه‌ها به سرعت در حال اجرا هستند که انتظار می‌رود در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل همچنین گفت: طی دو هفته آینده به همراه همه معاونین در شهرستان خلخال حاضر می‌شویم تا با بازدید از پروژه‌های گردشگری این شهرستان مشکلات آن‌ها را به صورت دقیق بررسی کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.