آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری روند کاهشی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنا بر پایش و اعلام گزارش از سوی دستگاه‌های اجتماعی استان، برخی اسیب‌های اجتماعی در سال گذشته روند کاهش به خود گرفت و همین روند در سال جدید با قوت بیشتری تداوم می‌یابد.

محسن حسین‌میرزایی با اعلام این مطلب افزد: در راستای مهار و کاهش آسیب‌های اجتماعی کار‌های خوبی در استان طی سال ۱۴۰۱ صورت گرفت که نتیجه آن کاهش این آسیب‌ها و معضلات اجتماعی بود.

وی از تدوین سند کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال گذشته خبر داد و گفت: از مهترین اقدامات استان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی که در سال گذشته انجام گرفت، تهیه و تدوین اسناد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بود که به دستگاه ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: روند سال گذشته با قوت بیشتری در سال جدید ادامه پیدا کند و در این میان می‌طلبد همه دستگاه‌ها با قوت و قدرت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای فرهنگ دینی در استان تلاش کنند.


بیشتر بخوانید


حسین میرزایی خاطرنشان کرد: کارگروه اجتماعی، زنان و خانواده در سال جدید بطور منظم و مستمر برگزار می‌شود و با حضور فعال دستگاه‌ها می‌توان دستاورد‌های خوبی را در حوزه اجتماعی و فرهنگی استان شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار