افزایش ۴۶ درصدی بودجه امسال شهرداری خوی نسبت به سال گذشته

دکتر مرتضی شهسوار رئیس شورای اسلامی خوی گفت:بودجه امسال شهرداری خوی  نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش یافته است.

 مرتضی شهسوار رییس شورای اسلامی شهر خوی عصر چهارشنبه در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه وخبرنگاران با اعلام این خبر گفت :بودجه شهرداری و سازمان های تابعه در سال ۱۴۰۲ شهرداری و سازمان های ۵۰۰صد و۹۰ میلیارد تومان تحقق یافته است.
 
وی اظهار کرد: بودجه امسال نسبت   به تورم موجود و شرایط اقتصادی شهروندان محاسبه شده و از کل بودجه   ۳۰۰ هزار و پانصد  میلیارد تومان معادل ۵۵ درصد کل بودجه در بخش عمرانی و ۴۵ درصد جاری از کل بودجه ۲۶۵ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان  است.
 
شهسوار ادامه  داد: با در نظر گرفتن اجرای پروژه‌های فاخر عمرانی، فرهنگی، علمی و سایر موارد، بودجه امسال نسبت به سال گذشته، ۴۶ درصد افزایش داشته است.
 
وی تصریح کرد: در جهت شفاف سازی و آگاه سازی مردم در خصوص بودجه سال ۱۴۰۲ نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار کردیم تا همه مردم در مورد بودجه با انتشار اخبار آگاهی کامل داشته باشند‌.
 
حسن نصرالله پور شهردار خوی نیز در این جلسه، در مورد بهسازی سینما های خوی گفت : با همکاری معاونت هنری سازمان تبلیغات سینماهای شهری حذف و پردیس سینمایی چند طبقه ایجاد میشود.
 
شهردار خوی با اشاره به اینکه یکی از پروژهای مهم شهرداری در سال حدید کمربندی شهید سلیمانی است گفت:اجرای چنین طرحی در شهرداری  بی سابقه بود ودرنظرداریم  تا پایان سال جاری،این کمربندی را به اتمام برسانیم و شهر را از رکود و بن بست در آوریم.
 
نصر الله پور درموردپروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی شهرخوی نیز گفت:فاز اول این پروژه به طول ۶۵متر با اعتبار کلی ۲میلیارد تومان به اتمام رسیده و شنبه دوم اردیبهشت به بهره برداری می رسد.
 

 

 
 

 

 
 
 

 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.