استاندار سمنان:

تمام امکانات رفاهی دولتی در اختیار ازدواج جوانان قرار گیرد

هاشمی گفت: تمام امکانات رفاهی دولتی که برای ازدواج جوانان کاربرد دارد، به منظور تشویق و آسان‌سازی ازدواج، در اختیار جوانان قرار گیرد.

 سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، راهبرد دشمن ناامید کردن جوانان است، پس با ایجاد تحول در ذهن‌ها و واقعیت جامعه باید امید را در میان نسل جوان افزایش داد.

وی ابراز داشت: تمام امکانات رفاهی دولتی استان سمنان مانند سالن‌های پذیرایی باید به منظور کمک به ازدواج جوانان و انجام مراسم ازدواج در اختیار خانواده‌ها و زوج‌های جوان قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج در روستا‌ها و اهمیت مساله جمعیت روستایی، تاکید کرد: دهیاران تلاش کنند تا در حوزه ازدواج جوانان روستا با انجام اقدامات مناسب، به افزایش ازدواج جوانان روستا کمک شود.

استاندار سمنان با تاکید بر استفاده دبیرخانه ستاد اوقات فراعت استان از تجربیات کارشناسان و روانشناسان و مشاوران خانواده در تولید محتوا و تبیین امر ازدواج، ادامه داد: نهاد‌های انقلابی استان تلاش خود را در راستای انجام ازدواج جوانان به‌کار گرفته و در این زمینه یاریگر قشر جوان در انجام ازدواج باشند.

وی با بیان اینکه تشویق جوانان به اشتغال و ازدواج در اولویت کار مسئولان و خانواده‌ها باشد، گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد استان که در راستای برگزاری ازدواج آسان جوانان تلاش کنند، حمایت می‌شوند و تعداد این تشکل‌ها در استان باید افزایش یابد.

استاندار سمنان با تاکید بر استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات جوانان استان، یادآور شد: مسئولان دغدغه اشتغال جوانان را با اولویت پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.