آمادگی برای صعود ۳۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از آمادگی برای صعود ۳۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز خبر داد.

یونس عزیزی مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز در روز‌های ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور سی و پنج هزار زائر پیش‌بینی شده، افزود: تعداد ۲۲ هزار نفر از استان و حدود ۱۳ هزار نفر از سایر نقاط کشور در این گردهمایی شرکت کنند. البته افرادی هم بصورت خودجوش در این مراسم حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ خادم الشهدا در این مراسم معنوی حضور خواهند داشت، گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همانطور که شهدا تمام قد به پست و آینده پشت پا زدند، باید امکانات را بسیج کنیم و عملیات و رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی در ارتفاعات بازی دراز را خلق کنیم.

عزیزی ادامه داد: از جمله اقدام‌های در دست اجرا برای برگزاری این مراسم معنوی فضاسازی دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه و غرفه‌های فرهنگی، جداسازی پارکینگ‌های خودرو‌های بومی و سواری، رنگ‌آمیزی و نصب تابلو‌ها بیان کرد.

وی با بیان اینکه شهدا خالق حماسه و افتخارات بودند، گفت: امروزه دشمنان به دنبال تسخیر اذهان نوجوانان و جوانان هستند، افتخارات و داشته‌هایی همچون فرهنگ ایثار و شهادت داریم که باید در این مسیر گام برداریم.

مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملیات بازی دراز، گفت: عملیات «بازی دراز» در اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ از سوی رزمندگان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی تیزپروازان هوانیروز کرمانشاه که در راس آنان خلبان شهید شیرودی حضور داشت، انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.