حضور ۲ قاری بین‌المللی در نمایشگاه قرآن همدان

رئیس مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم در همدان از حضور دو قاری بین المللی در نمایشگاه خبر داد.

محسن ورمزیاردر حاشیه ششمین نمایشگاه قرآن همدان با بیان اینکه نمایشگاه قرآن امسال پس از ۴ سال وقفه با همت مسئولان فرهنگی استان و دلسوزان عرصه قرآنی برگزار شده است، گفت: یکی از غرفه‌های این نمایشگاه مربوط به مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن است که با فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی آغاز به کار کرده است.

او از حضور دو قاری و استاد بین‌المللی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: استاد مسعود نوری با مدرک درجه یک تنغیم، کارگاه فنون تخصصی تلاوت را برگزار می‌کند و قاری بین‌المللی سید مصطفی حسینی نیز مسئولیت برگزاری محفل انس با قرآن را دارد.

رئیس مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم در همدان افزود: در کنار این دو برنامه برنامه‌های دیگری همچون طب قرآنی، تصحیح قرائت نماز، حضور در کلاس‌های مختلف و برنامه‌های جنبی دیگری در حاشیه نمایشگاه همچون جلسه تفسیر قرآن، کارگاه تدبر در قرآن، برگزاری برنامه‌های متنوع همچون مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان از برنامه‌های شاخص غرفه مجمع است.

ورمزیارتصریح کرد: امیدواریم در پایان نمایشگاه، تاثیر و ماحصل اجرای آن در رویکرد مردم و توجه بیشتر آن‌ها به قرآن به ویژه تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی مشهود باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.