سباستین جووینکو:یوونتوس پس از کونته نفس راحتی کشید!

سباستین جووینکو، مهاجم سابق یوونتوس، می‌گوید بازیکنان این تیم پس از جدایی آنتونیو کونته توانستند بار دیگر لبخند بزنند.

کونته یکی از مربیان سرشناس ایتالیایی است که به سختگیری و فشار زیادی که به بازیکنان تیمش وارد می‌کند معروف است. 

همه از فشار‌های مداوم و برنامه خاصی که این مربی در تمرینات برای بازیکنانش در نظر می‌گیرد آگاه هستند و این یکی از ویژگی‌های او به حساب می‌آید که از نگاه بسیاری غیرمنطقی است و مشکلاتی را برای او به همراه دارد. 

این سختگیری بیش از حد و همچنین اظهارات تند و تیز او علیه بازیکنانش باعث شد که در تاتنهام به مشکل بخورد و اکثر بازیکنان به مخالفان او تبدیل شوند و در نهایت به کارش در لندن پایان دهد. 

جووینکو که سابقه سه سال بازی تحت هدایت کونته در یوونتوس را دارد در گفتگو با Cronache di Spogliatoio از عملکرد او روی نیمکت بیانکونری انتقاد کرد. 

این مهاجم سابق یووه در این باره اظهار داشت: «او واقعا توقف ناپذیر است، مثل یک چکش برقی! من به یاد دارم که یک بار جی‌جی بوفون را به خاطر خوشحالی کردن در رختکن تنبیه کرد، چون معتقد بود که هنوز باید به فشار آوردن و تلاش کردن ادامه دهیم و به رکورد ۱۰۰ امتیاز در سری A دست پیدا کنیم.»

او با اشاره به خوشحالی بازیکنان از جدایی کونته اضافه کرد: «وقتی که او رفت، بازیکنان توانستند بار دیگر نفس راحتی بکشند و لبخند بزنند. ما احساس کردیم دوباره متولد شدیم، چون برای چندین سال متوالی تحت فشار‌های شدید قرار داشتیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار