توزیع ۱۴۵ تن کالای اساسی در شادگان

مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: ۱۴۵ تن کالای اساسی در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم بازار در شادگان عرضه شد.

جمشید اسلامیان مدیر جهاد کشاورزی شادگان  گفت: ۵۰ تن برنج، ۴۰ تن شکر، ۴۵ تن مرغ منجمد و ۱۰ تن گوشت قرمز در بین مصرف کنندگان شادگان با قیمت مصوب دولتی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون توزیع شده است.

او ادامه داد: این کالا‌ها با قیمت مصوب در واحد‌های سیار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحد‌های صنفی منتخب در شهرستان شادگان عرضه و بین مردم توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: چهار گروه بازرسی شامل۳۰ نفر از عوامل فرمانداری، تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی و اداره صمت بر واحد‌های صنفی، مراکز توزیع و تولید مواد غذایی نظارت دارند و با گرانفروشان برابر قانون برخورد خواهد شد.

آقای اسلامیان ادامه داد: کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم اکنون به میزان کافی در شهرستان شادگان ذخیره سازی شده و در صورت نیاز بازار درخواست واردات کالا داده می‌شود.

او گفت:  همچنین سامانه ۱۲۴ برای طرح شکایت مردمی در نظر گرفته شده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی می‌توانند با تماس با این سامانه، شکایت خود را مطرح کنند.

بیش از پنج هزار واحد صنفی در شادگان فعالیت می‌کنند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.