ضیافت افطاری ایتام در یاسوج برگزار شد

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت:به همت خیر کشوری ضیافت افطاری برای ۱۵۰ یتیم در شهر یاسوج برگزار شد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه حدود ۸ هزار فرزند یتیم و محسنین وجود دارد، افزود: هر ساله کمیته امداد به همت خیران برنامه‌های مختلفی برای حمایت از ایتام برگزار می‌کند که حامیان کمک‌های خود را بصورت نقدی و ... نقدی تحویل این افراد می‌دهند.

قباد مبشری با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون حدود ۱۷۰ هزار بسته غذای گرم به همت گرو‌های جهادی و خیران پخت و تحویل نیازمندان شده است، ادامه داد: یکی از این حامیان خیر کشوری آقای آزمون است که برنامه ضیافت افطاری امشب نیز با حمایت ایشان تدارک دیده شده است.

او یادآور شد: این خیر حدود سه هزار نفر از ایتام را تحت پوشش خود قرار دارد و ماهیانه مبالغی را به حساب آن‌ها پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان طرح حامی یابی را در استان آغاز کردیم، گفت: تاکنون دو هزار نفر به حامیان ما در استان اضافه شده و سرپرستی ایتام را بر عهده گرفتند.
مبشری افزود: تاکنون حدود ۱۱ هزار حامی ایتام در سامانه ما ثبت نام و سرپرستی ایتام را به عهده گرفتند.

او در پایان از شهروندان خواست در صورتیکه که متقاضی حمایت از ایتام هستند می‌توانند به سایت eKrAm.emdad.iR مراجعه و ثبت نام کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.