کشف بیش از ۵۷ کیلوگرم تریاک در کویر

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۵۷ کیلو و ۷۳۰ گرم تریاک در دیهوک خبر داد.  

سرهنگ زاهدی پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: تکاوران ۱۰۲ امام حسین (ع) دیهوک اخباری مبنی بر انتقال و جابه جایی محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در محور‌های کویری دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

او افزود: مأموران یگان تکاوری هنگام گشت زنی و کنترل و پایش منطقه کویری، موتورسیکلت  قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و شناسایی کردند که با علائم هشدار دهنده به راکب موتورسیکلت دستور ایست دادند.

سرهنگ زاهدی پور بیان کرد: راکب موتورسیکلت با مشاهده پلیس سریعا متواری شد که مأموران با رعایت مقررات قانونی به تعقیب وی پرداخته و پس از طی مسافتی، متهم که عرصه را بر خود تنگ دید موتورسیکلت را رها کرد و با استفاده از تاریکی هوا و عوارض زمین از محل متواری شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان این که عملیات پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد؛ تصریح کرد: مأموران در بازرسی از موتورسیکلت و پاکسازی اطراف ۵۷ کیلو و ۷۳۰ گرم تریاک کشف کردند.

او بر مبارزه جدی و بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تأکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودرو‌های مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.