۲۹ فروردین؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی همدان در روز ارتش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای مراسم بزرگداشت روز ارتش، خبر داد.

سرهنگ فرخ جمالی گفت: در این روز مسیر‌های منتهی به میدان آرامگاه باباطاهر مسدود می‌شود و رانندگان باید از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

او افزود: از ساعت ۶ صبح ۲۹ فروردین تردد خودرو از مسیر میدان فلسطین و ابتدای بلوار فلسطین به میدان باباطاهر ممنوع بوده و این محدودیت تا پایان مراسم رژه ادامه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تصریح کرد: همچنین محدودیت تردد از پل شهید حسین همدانی به سمت میدان باباطاهر از ورودی میدان عاشورا و ورودی بلوار شهید ستار ابراهیمی از سمت بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی همزمان با برگزاری مراسم اعمال می‌شود.
 
سرهنگ جمالی افزود: همچنین تردد خودرو‌ها از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۲۹ فروردین در مسیر‌های میدان و فرعی عین القضات به سمت میدان باباطاهر نیز تا پایان برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح ممنوع است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان همچنین خیابان‌های خبرنگار، شهید جعفریان، کوچه امامزاده اسماعیل (ع)، اتکا، آتش نشانی، قصابان و دیگر مسیر‌های فرعی منتهی به میدان باباطاهر در زمان برگزاری مراسم بزرگداشت روز ارتش با استفاده از موانع فیزیکی و نیروی انسانی مسدود می‌شود.
 
سرهنگ جمالی با بیان اینکه رژه موتوری تا پایان ساعت ۱۰ و نیم روز سه شنبه ادامه دارد، گفت: رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیر‌های برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.