کلنگ ساخت ۹۰ واحد مسکونی ارتش در نهبندان به زمین زده شد

به مناسبت روز ارتش عملیات اجرایی ساخت ۹۰ واحد مسکونی ارتش در نهبندان آغاز شد. 

 ایروانی فرماندار نهبندان  در جلسه آغاز عملیات اجرایی ساخت منازل سازمانی ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم توجه به مسائل رفاهی و مسکونی افرادی است که خدمتگزارند.

او با بیان اینکه مجموعه ارتش توجه خوبی به ایجاد واحد‌های مسکونی نهبندان داشته اند، افزود: شعار سال رشد تولید مهار تورم است که مجموعه ارتش در خراسان جنوبی با ایجاد واحد‌های مسکونی سازمانی به این مهم لبیک گفته اند.

ایروانی گفت: وجود مسکن در شهرستان به مهار اجاره بهای مسکن و سامان دهی مبلمان شهری کمک کننده است.

فرماندار نهبندان بیان کرد: شهرستان نهبندان ۹۶ کیلومتر نوار مرزی را حفاظت و حراست می‌کند اگر امروز در جنوبی‌ترین نقطه استان و شرقی‌ترین نقطه کشور امنیت داریم، ان را مرهون فداماری‌های مرزبانی، ارتش و تمامی قرارگاه‌های امنیتی داریم. 

حجت الاسلام خزاعی، امام جمعه نهبندان هم در این جلسه اظهار کرد: مجموعه ارتش شغل مقدسی است که تنها شغل نیست بلکه عشق به تامین امنیت است. 

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه در شهرستان نهبندان هم افزایی خوبی بین نیرو‌های امنیتی و انتظامی وجود دارد، افزود: مجموعه ارتش مایه سرافرازی ملت هستند، در اغتشاشات اخیر هم مجموعه ارتش در نقاط صفر مرزی کشور هم امنیت را کامل تامین کردند، کاش مردم می‌دیدند که ارتش در چه شرایطی خدمات را ارئه می‌دهند و مزایای مالی برای آن‌ها ایجاد انگیزه نمیکند. 

حجت الاسلام خزاعی سفر رهبری به نهبندان را مایه خیر و برکت برای شهرستان عنوان کرد و گفت: کلنگ زنی ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان نهبندان به مبلمان شهری نهبندان کمک و به توسعه آن کمک خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار