رونمایی از ۲۱ کتاب نویسندگان مازندرانی در نمایشگاه کتاب

۲۱ کتاب نویسندگان مازندرانی در نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران رونمایی شد.

حسین جوادی مدیرکل ارشاد مازندران در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان  در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از امروز یکشنبه تا ۳۱ فرودین ماه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر دائر است.

او با اعلام اینکه غرفه‌های متعددی در این نمایشگاه پیش بینی شده است، افزود: ۴۳ انتشارات کشوری و ۱۳ انتشاراتی استانی محصولات تولیدی خودشان را در این مدت ارائه می‌کنند.

مدیرکل ارشاد مازندران با اشاره به فعالیت غرفه کودکان و بانوان در این نمایشگاه، گفت: برای همه اقشار و علاقمندان در این نمایشگاه برنامه‌های متعدد و هدفمند پیش‌بینی شده که متفاوت از سایر نمایشگاه‌های برگزار شده در استان مازندران است.

جوادی  با اعلام اینکه هر شب مسابقات مختلف با جوائز ویژه در غرفه‌های نمایشگاه پیش‌بینی شده است، ادامه داد: از ۲۱ عنوان کتاب مربوط به نویسندگان بومی و نیر سه کتاب کودک و نوجوان در مدت زمان برگزاری نمایشگاه رونمایی می‌شود.

جوادی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و همایش تجلیل از فعالان قرآنی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در نمایشگاه است.

نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران به مدت پنج روز در سالن سلمان هراتی ارشاد ساری از امروز برپا شده است و بیش از چهار هزار عنوان کتاب توسط ۴۳ ناشر کشوری و ۱۳ ناشر مازندرانی در ۴۰ غرفه ارائه می‌شود.

 ادارات کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری مازندران، کتابخانه‌های عمومی و سازمان تبلیغات اسلامی غرفه‌هایی را در نمایشگاه برپا کردند و غرفه ویژه اطلاع رسانی برای خبرنگاران رسانه‌های گروهی در نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.