جاده غارعلیصدر همدان همچنان قربانی می‌گیرد

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی وانت پیکان و وانت نیسان در جاده غارعلیصدر یک نفر فوت و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ علی فکری افزود: این سانحه فوتی در کیلومتر چهار، جاده غارعلیصدر بر اثر انحراف به چپ وانت پیکان رخ داد که سرنشین وانت پیکان در این تصادف جان باخت و سرنشین نیسان هم مصدوم شد.

او تأکید کرد: جاده غارعلیصدر یکی از سانحه خیزترین جاده‌های استان همدان به شمار می‌رود که هر ساله شمار زیادی از شهروندان و مسافران جان خود را در این مسیر از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در سفر هیئت دولت به استان اعتباری برای ایمن سازی این جاده اختصاص یافت، افزود: عرض کم، نداشتن شانه خاکی، فراوانی تردد، وجود پیچ‌ها و قوس‌های زیاد جاده علیصدر را به مسیری پر حادثه تبدیل کرده است.

سرهنگ فکری گفت: عرض این جاده حدود هفت متر است در حالیکه باید عرض آن به بیش از ۲ برابر افزایش یافته و چهار خطه شود.

او تأکید کرد: داده‌های آماری گویای این است که بیشترین میزان سوانح در سه راهی سوباشی رخ می‌دهد بنابراین پلیس راه پیشنهادی مبنی بر حذف سه راهی و جایگزین شدن میدان دارد.

رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: این پیشنهاد به زودی و در نخستین نشست کمیته ایمنی فنی راه‌ها مطرح شده و در صورت تأیید نسبت به تغییر سه راهی به میدان اقدام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.