رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمان:

بی حجابی، نبود امنیت روانی در جامعه را به دنبال دارد

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمان با اشاره به مسئله حجاب در جامعه گفت: مهمترین مسئله در جامعه امنیت است و رواج بی حجابی سبب نبود امنیت روانی در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام علی توکلی، در دیدار با رئیس سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: حجاب در کشور یک قانون است و مادامی که قانون است ما موظف به عمل به قانون هستیم.

او افزود: سازمان تامین اجتماعی نیز به سبب گستردگی خدمت رسانی به مردم در راستای قانون باید به مسئله حجاب و عفاف اهمیت دهد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کرمان با اشاره به اینکه مجموعه سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در حال خدمت به مردم است، تصریح کرد: هر کس در هر جایی که در حال خدمت رسانی به مردم باشد، جایگاه بالایی نزد خداوند متعال خواهند داشت و بهترین بندگان کسانی هستند که نفعشان به مردم برسانند.

مهدی زاده، رئیس سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام توکلی به عنوان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان کرمان گفت: سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در راستای خدمت رسانی به موقع و در راستای حفظ کرامت انسانی قدم بر می‌دارد.

او به تشریح عملکرد خدمات سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان کرمان پرداخت و افزود: این سازمان در فروشگاه‌های اتکا، بیمه کوثر در حال خدمت رسانی به جامعه نیرو‌های مسلح و مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار