۲۷۸ سارق در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۷۸ متهم به سرقت در مرحله پنجم طرح ارتقای امنیت اجتماعی همزمان با شب‌های قدر در این کلانشهر دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان رفرمانده انتظامی مشهد گفت: از بیستم تا بیست و پنجم فروردین ماه کنونی و در راستای تامین امنیت شهروندان مرحله پنجم طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت منازل و سایر سرقت‌های خرد به مدت ۶ روز در سطح شهرستان مشهد اجرا شد.

او افزود: این طرح را پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان مشهد اجرا کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهمان در بازجویی به ۴۹۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و در این بازجویی‌ها ۲۱ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز کشف شد.

نگهبان بیان کرد: همچنین در این طرح ۶ شرور سابقه دار و ۶۳ خرده فروش دستگیر و ۴۰۳ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

او تصریح کرد: ۱۰۴ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت مسروقه، ۵۱ فقره گوشی مسروقه، ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز، ۴۶ قبضه قمه و چاقو و چهار کیلو و ۹۲۲ گرم انواع مواد مخدر نیز در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به استمرار طرح‌های مبارزه با سرقت تاکید کرد: همکاری و مشارکت سازمان‌ها در افزایش هزینه ارتکاب جرم و توجه به هشدار‌های پلیس از سوی شهروندان، تأثیر شگرفی در پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.