تخصیص بیش از ۴۰ میلیارد ریال جهت ساخت کتابخانه رودکی و شهرداری فرخشهر

نشست بررسی مشکلات مرتبط با ساخت ساختمان کتابخانه رودکی شهرکرد و ساختمان بخشداری فرخشهر شهرکرد به ریاست بهادر عبدالغنی فرماندار شهرستان شهرکرد و با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری شهرکرد برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرکرد، در این جلسه فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان ضرورت ساخت کتابخانه جهت نابینایان گفت: تلاش می‌کنیم امسال با نگاه ویژه نسبت به ساخت کتابخانه رودکی که مخصوص نابینایان است اقدام گردد. 

وی ادامه داد: کاربری ساختمان قدیمی باید به کتابخانه تغییر کند و لازم است به فوریت کل مدارک طرح توجیهی کتابخانه تحویل مسکن و شهرسازی گردد و در کمترین زمان مباحث مرتبط با کمیسیون ماده ۵ انجام گردد و مسئولان متولی ظرف مدت دو هفته آینده با کسب مجوز شهرداری نسبت به جمع آوری ساختمان قدیمی اقدام نمایند.


بیشتر بخوانید


فرماندار در این جلسه از تخصیص دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت پروژه کتابخانه خبر داد.

در این جلسه در خصوص ساخت ساختمان بخشداری فرخشهر که مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به آن اعتبار تخصیص داده شده است نیز مقرر شد ظرف دو هفته آینده بخشداری به همراه اداره راه و شهرسازی طرح تفصیلی تهیه شده ساختمان بخشداری را به همراه جانمایی پارکینگ‌ها به فوریت در کمیسیون ماده ۵ مطرح نماید تا تصویب گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.