بیش از هزار خانوار از طرح کالابرگ الکترونیک بهره‌مند شدند

هزار و ۳۲۴ خانوار یارانه بگیر در خراسان جنوبی از طرح کالابرگ الکترونیک (اختیاری) در یک ماه گذشته استفاده کردند.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: بیشترین خرید کالا از سوی این خانوار‌ها در طرح کالابرگ الکترونیک مربوط به کالا‌های مرغ و روغن بوده است.

او تعداد تراکنش انجام شده در این مدت را ۲ هزار و ۴۲۲ تراکنش برشمرد.

اشرفی تعداد ترمینال‌های فعال (دستگاه‌های کارتخوان) در استان را ۵۸ هزار و ۷۱۶ مورد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عنوان کرد و ادامه داد: تعداد فروشگاه‌های ثبت شده در این طرح هزار و ۷۹ فروشگاه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۴۳ هزار و ۶۸۶ خانوار شهری و ۱۰۰ هزار و ۶۲۷ خانوار روستایی خراسان جنوبی یارانه بگیر هستند که می‌توانند از طرح کالا برگ الکترونیکی _ اختیاری برای خرید کالا‌های مورد نظر استفاده کنند.

او مجموع خانوار‌های یارانه بگیر در استان را ۲۴۴ هزار و ۳۱۳ خانوار اعلام کرد.

اشرفی عنوان کرد: به منظور اجرای این طرح، خانوار‌های یارانه بگیر ده قلم کالا شامل برنج، قند و شکر، روغن، شیر، مرغ و تخم مرغ، ماکارونی و… را می‌توانند از فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی مشارکت کننده در اجرای این طرح خریداری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: افراد در اجرای این طرح یک ماه زودتر از یارانه خود برای خرید کالا‌های مشخص شده با هر نشان تجاری می‌توانند خریداری کنند.

او اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از احتکار کالا و ایجاد امنیت غذایی و سلامت خانوار‌ها در استفاده از مزایای این طرح است و سازمان جهاد کشاورزی استان باید اقدامات لازم را برای تأمین کالا‌های مورد نظر انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ghf
۲۳:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
دروغ