امام جمعه بوشهر:

جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را به استیصال در آورده است

امام جمعه بوشهر گفت: رژیم صهیونیستی که آمده بود خاورمیانه جدید را در منطقه مهندسی کند امروز به واسطه جبهه مقاومت به استیصال درآمده است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ۲۵ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد:  و روز قدس میعادگاه آزادی جامعه بشری از جرثومه فساد رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

وی بابیان اینکه روز جهانی قدس به عنوان حرکت و نهضتی آزادی بخش در پرتو دوراندیشی امام راحل و انقلاب اسلامی نشات گرفته است، تصریح کرد: دست نیافتن رژیم اشغال‌گر قدس به اهداف راهبردی بیانگر افول روز افزون جهان استکبار و صهیونیزم بین‌الملل است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه براندازی نظام جمهوری اسلامی و ایجاد خاورمیانه جدید همواره از جمله راهبردهای مهم رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود، عنوان کرد: اسرائیل نه تنها به این هدف دست نیافته بلکه زمینه ضعف و نابودی آن فراهم شده است.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس ضربه‌های نهایی بر پیکر رژیم اشغال‌گر است، تصریح کرد: پیام مهم راهپیمایی روز قدس، وحدت جهان اسلام و واردآمدن ضربه‌های نهایی بر پیکر متعفن این رژیم جعلی است.

وی از حضور پرشور و حماسی ملت ایران و مردم استان بوشهر تقدیر کرد و گفت: مردم ولایتمدار ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس وفاداری خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: مردم بار دیگر نشان دادند بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب استوار و پایدار هستند و برای رسیدن به اهداف خود هیچ مانعی حتی تهدیدات بین‌المللی و تحریم‌ها را نمی‌شناسند.

صفایی‌بوشهری با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در پرتو انقلاب اسلامی در عرصه صف و ستاد به میزانی از توانمندی رسیده که هیچ قدرتی به خود اجازه تجاوز و حمله به ایران اسلامی را به خود نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه ارتش ایران درعرصه صف و ستاد کارآمد و در عرصه تجهیزات نیز از پیشرفت فوق العاده‌ای برخوردار است، افزود: در جهان هیچ ارتشی و نیروی مسلحی به محبوبیت نیروهای ارتش ایران نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.