پیشکسوت دفاع مقدس:

انقلاب اسلامی، مهمترین چالش استکبار جهانی است

سردار احمدی گفت: مهمترین چالش پیش روی استکبار انقلاب اسلامی است و جوانان زیادی برای مقابله با استکبار جان خود را فدا کرده اند.

سردار احمدی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پیشکسوت دفاع مقدس و سخنران پس از راهپیمایی روز قدس در جمع مردم روزه دار بیرجند با اشاره به اینکه دنیای اسلام در یک مرحله حساس قرار دارد،گفت: در چنین شرایطی همه ما باید تکلیف خود را انجام دهیم.

او افزود: مهمترین چالش استکبار برای رسیدن اهدافش انقلاب اسلامی است و امام (ره) پرچم جمهوری اسلامی را بالا برد و مردم مسلمان ایران برای آن بهترین جوانان خود را تقدیم کردند.

سردار احمدی با بیان اینکه برترین نیازمندی امروز انقلاب بحث تبیین است که رهبر معظم انقلاب بار‌ها و بار‌ها به آن اشاره کرده و این فریضه را یک جهاد قطعی و فوری خوانده اند تصریح کرد: اگر جهاد تبیین نباشد حتی بزرگ مردی چون علی بن ابیطالب (ع) دچار مظلومیت و غربت می‌شود.

فرمانده اسبق سپاه قم در زمینه اغتشاشات پاییز گذشته گفت: محاسبه دشمن در جنگ ترکیبی اخیر را مردم به هم زدند که تحسین رهبر معظم انقلاب را به همراه داشت.

او پیرامون مسائل مرتبط با حجاب در ایام اخیر عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که نباید دختران و زنان ضعیف الحجاب را ضد انقلاب و ضد دین دانست و این افراد و دختران و زنان ما اگر بدانند پشت سر تشویق به کشف حجاب چه سیاست‌هایی نهفته است در اولین قدم خودشان نسبت به اصلاح رفتار اقدام می‌کنند

سردار احمدی گفت: امروز معادلات عوض شده است و رژیم صهیونیست در ضعف قرار دارد.


بیشتر بخوانید


پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به قدرت روز افزون جبهه مقاومت اظهار کرد: ثمره ۳۰ سال مذاکره با استکبار برای فلسطین هیچ بود، اما امروزه جبهه مقاومت مسیر‌هایی را برای موفقیت گشوده است.

او با تأکید بر اینکه طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشرفت با مقاومت حاصل می‌شود، بیان کرد: جوانانی که می‌توانند موشک با برد بالا بسازند، قادر هستند چون عرصه نظامی در صنعت خودروسازی نیز تحول ایجاد کنند و امروز اگر سیلی‌های متعددی بر چهره کفر می‌زنیم و آن‌ها مجبور به تحمل می‌شوند به واسطه توانمندی‌های فرزندان ایران زمین در بخش نظامی است.

سردار احمدی با بیان اینکه اگر در بخش‌های دیگر نیز افرادی چون سردار شهید سلیمانی داشتیم بی شک در آن زمینه‌ها نیز چون عرصه نظامی به موفقیت‌های بزرگی رسیده بودیم ادامه داد: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و غده سرطانی منطقه است و راهپیمایی روز قدس علاوه بر ایران در ده‌ها کشور اسلامی دیگر برگزار می‌شود که نشان از عمق فهم از خطر صهیونیست دارد.

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: جبهه استکبار بر سر تقویت اسرائیل در عرصه‌های مختلف نظامی و فرهنگی، تبلیغاتی و مالی وحدت نظر دارد چرا که پادگان استکبار در منطقه است و اسرائیل با جهان اسلام را تجربه کرده است.

برچسب ها: روز قدس ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار