آماده‌باش آتش نشانی کرمان در راهپیمایی روز قدس

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت: آتش‌نشانان و نیرو‌های امدادی آتش نشانی در راهپیمایی روز قدس، آماده ارائه خدمت به مردم در شهر کرمان هستند.

ابراهیم بابایی گفت: نیرو‌های امدادی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با استقرار در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس، مسئولیت تامین ایمنی شهروندان را برعهده خواهند داشت.

او با اعلام اینکه برای تامین ایمنی شهر و شهروندان در روز قدس، تدابیر لازم اندیشیده شده است، بیان کرد: علاوه بر آماده‌باش کامل آتش‌نشانان و استقرار خودرو‌های امدادونجات، موتور سیکلت‌های مجهز به تجهیزات اطفای حریق با گشت‌زنی در مسیر راهپیمایی برای تامین ایمنی شهروندان تلاش می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از شهروندان خواست مانند همیشه با آتش‌نشانان و گروه‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه‌ای، خونسردی خود را حفظ و با حفظ فاصله از محل حادثه، از طریق تماس با سامانه ١٢۵، نیرو‌های امدادی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه مطلع کنند.

او بیان داشت: کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، در کنار صفوف به هم فشرده مردم کرمان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار