اورژانس شاهرود سه هزار و ۴۳۰ مورد مزاحمت تلفنی داشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: سه هزار و ۴۳۰ مورد مزاحمت تلفنی طی سال ۱۴۰۱ با سامانه اورژانس این شهرستان ثبت شد.

مزجی افزود: از ۷۵ هزار و ۹۰۵ تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس شاهرود طی سال گذشته معادل چهار و نیم درصد مزاحمت تلفنی بود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر تماس‌های مزاحمت توسط کودکان بود، ابراز کرد: هر تماس تلفنی با اورژانس به نفس و جان یک بیمار بستگی دارد، از این رو باید خانواده‌ها به فرزندان خود آموزش دهند تا بر اثر کنجکاوی و یا هر دلیل دیگری، با شماره‌های امدادی به ویژه اورژانس تماس نگیرند.

مزجی با بیان اینکه ۷۵ هزار و ۹۰۵ تماس تلفنی طی سال ۱۴۰۱ با سامانه‌های این مرکز برقرار شد، اظهار کرد: ۲۲ هزار و ۸۵۱ مورد از این تماس‌ها منجر به اعزام آمبولانس شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار