رصد مشکلات خانواده شهدای جبهه اقتصاد

همزمان با ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، مشکلات خانواده شهدای جبهه اقتصاد رصد شد.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان به اتفاق رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مشاور فرماندار، نماینده شرکت زغالسنگ، معاون بهزیستی و نماینده کارگران معادن زغالسنگ با خانواده‌های مرحوم محمد دانشی، اکبر رهجو، علی رهجو، عباس آذر افزا، ابراهیم امینیان و علی رهجو از شهدای جبهه اقتصاد که در حوادث معادن زغالسنگ جان خود را از دست دادند، دیدار کردند.

در این دیدار مجید توکلی گفت: کارگران معادن زغالسنگ نقش بسزایی در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به خصوص شعار سال دارند و رونق تولید و پیشرفت کشور مدیون آن‌ها است.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: شهدای جبهه اقتصاد معادن زغالسنگ در راه کسب رزق و روزی حلال برای خانواده‌های خود جانشان را از دست دادند.

او ابراز داشت: در حال حاضر مهمترین مسئله حمایت از خانواده این عزیزان و حل مشکل همسران و فرزندان آن‌ها است.  

 مجید توکلی عنوان کرد: هرچند برای جبران جان از دست رفته کارگران معادن زغالسنگ شهرستان نمی‌توان کاری انجام داد؛ اما مدیریت زندگی بازماندگان موضوعی مهم و حیاتی است که باید مورد توجه همگان باشد.

در این دیدار فرماندار کوهبنان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای جبهه اقتصاد بر پیگیری خواسته‌های خانواده‌ها و موضوعات مطرح شده از طریق نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت زغالسنگ استان کرمان قول مساعد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار