۲۱ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۲۱ هزار پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام مهدوی در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

سید مهدی هاشمی گفت: توزیع غذای گرم در قالب پویش اطعام مهدوی و در راستای تامین نیاز‌های معیشتی خانواده‌های نیازمند شامل غذای گرم، بسته‌های مواد غذایی و افطاری ساده در حال اجرا است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳۴ آشپزخانه مهدوی در سطح استان از ابتدای ماه مبارک رمضان گفت: این تعداد غذا با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال تهیه و با اولویت مناطق روستایی و محروم توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این مدت نزدیک به چهار هزار بسته مواد غذایی با هزینه بیش از ۲۳ میلیارد ریال و پنج هزار و ۸۰۰ افطاری ساده با هزینه بیش از یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال با مشارکت موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و کمک‌های مردمی تهیه و میان نیازمندان زیر پوشش و سایر نیازمندان توزیع شد.

هاشمی افزود: مردم خیر استان می‌توانند برای شرکت در این پویش نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

وی با اشاره به اینکه جذب حامی از مهمترین برنامه‌های این نهاد برای حمایت از کودکان بی سرپرست و نیازمند استان در قالب کودکان محسنین و ایتام است، گفت: در شب‌های قدر نیز پایگاه‌های جذب حامی ایتام در محل برگزاری مراسم شب‌های قدر برپا شد.

هاشمی با اشاره به ثبت پنج هزار و ۵۰۰ فرزند خانواده‌های زیرپوشش در سامانه اکرام ایتام کمیته امداد استان، افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح و پرداخت ماهیان حداقل ۱۰ هزار تومان (در صورت تمایل می‌توانند مبلغ بیشتر) از فرزندان خانواده‌های نیازمند حمایت کنند.

وی گفت: خیرین می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩ و مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت در این پویش مشارکت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار