کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در لرستان

سرپرست فرماندهی انتظامی الیگودرز از کشف و ضبط ۱۰ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس در این رابطه یک نفر را نیز دستگیر کرد.

علی اسدالهی اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی خمه واقع در شهرستان الیگودرز هنگام کنترل راه های ارتباطی منطقه به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بررسی مدارک راننده متوجه شدند که خودرو متوقف شده فاقد مجوز حمل چوب بوده و در بازرسی از کامیون نیز ۱۰ تن چوب قاچاق را کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

به گفته سرپرست انتظامی شهرستان الیگودرز، متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ اسدالهی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، تصریح کرد: قطع بی رویه درختان و قاچاق منابع طبیعی تجاوز به حقوق عامه مردم و حق نسل آینده است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده افراد سودجو و فرصت طلبی، نیازمند همکاری همه آحاد جامعه با ماموران فراجا هستیم و از شهروندان نیز درخواست داریم تا در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت به سامانه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.