مدیرکل انتقال خون زنجان:

اهدای خون صرفا به شب‌های قدر محدود نشود

مدیر کل انتقال خون استان زنجان گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های آن همیشگی است و اهدای خون نباید صرفا به شب‌های قدر محدود شود.

سیامک اسدی مدیر کل انتقال خون استان زنجان گفت: انتقال خون استان همانند سال های گذشته در شب های ماه رمضان بعد از افطار تا پاسی از شب با تعدادی بیشتر از کارکنان در خدمت اهداکنندگان است.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان با توصیه به اهداکنندگان خون در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: اهداکنندگان با استراحت کافی و میل کردن وعده سحری می‌توانند در نوبت کاری صبح مراجعه کنند اما اگر سحری میل نکرده باشند بعد از افطار بهترین زمان برای اهدای خون است.

اسدی اضافه کرد: ساعت پذیرش اهدای خون طی ماه مبارک رمضان در مرکز خون گیری سعدی زنجان ۴۵ دقیقه بعد از اذان مغرب تا ۱۲ شب است.

وی یادآوری کرد: حداقل سن اهداکنندگان خانم و آقا ۱۸ سال تمام است و افراد تا ۶۵ سال می توانند برای اهدای خون مراجعه کنند.

به گفته اسدی مراکز اهدای خون ابهر و قیدار نیز طبق برنامه اعلام شده آماده پذیرش و مشارکت عموم در امر خداپسندانه اهدای خون است.

وی همچنین با بیان اینکه انتقال خون استان تلاش دارد با همکاری اهداکنندگان، فرآورده های خونی مورد نیاز مراکز درمانی را در سال جاری تامین کند، اضافه کرد: این اداره کل سال گذشته نقش بسزایی در شبکه ملی خون رسانی کشور داشت که امیدواریم این مهم نیز در سال جاری تداوم یابد.

برچسب ها: اهدای خون ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.