اجرای برنامه محله محور مهرواره در ۴۰ مرکز بهزیستی زنجان آغاز شد

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: اجرای برنامه " مهرواره در محضر، ولی نعمتان " در ۴۰ مرکز مثبت زندگی بهزیستی استان با رویکرد محله محوری آغاز شد.

سلمان حسینی مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت:   اجرای برنامه " مهرواره در محضر، ولی نعمتان " در ۴۰ مرکز مثبت زندگی بهزیستی استان با هدف امید افزایی درمیان جامعه هدف، تامین نیاز‌های خود، تشکیل شبکه فعالین محلات و ایجاد روحیه کمک و همراهی در میـان افراد و بزرگان و مجموعه‌های تاثیرگذار در محلات در صدد رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی است.

وی اضافه کرد: مراکز مثبت زندگی به عنوان شرکای اجتماعی بهزیستی است و می‌تواند نقش محوری در محرومیت زدایی و افزایش توانمندی افراد تحت پوشش ایفا کند.

این مسوول ادامه داد: در راستای این برنامه سازمان تبلیغات اسلامی، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی مساجد با همراهی بهزیستی نسبت به محرومیت زدایی و زدودن آثار و تبعات فقر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی فعالیت می‌کنند.

حسینی افزود: از اولویت‌های این برنامه کمک به تامین مسکن، درمان، تامین ودیعه مسکن، کمک به تامین جهیزیه و ازدواج، ارائه خدمات آموزشی، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... است.

وی با بیان اینکه تمامی کمک‌های مردمی به این اداره کل در قالب هزینه کرد به مددجویان بهزیستی دهک‌های پایین انجام می‌گیرد، گفت: یکی از کار‌های بسیار مهم بهزیستی استان جلب اعتماد هم استانی و خیرین نیک اندیش زنجانی، شفاف سازی در زمینه هزینه کرد مشارکت‌های مردمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.