جای خالی پوشاک ایرانی اسلامی در بازار

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: جای خالی پوشاک ایرانی اسلامی در بازار‌ها احساس می‌شود.

اسدزاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان شبکه خاوران گفت: یکی از مواردی که برای تأمین پوشاک مناسب در بازار باید به آن توجه شود کارخانه‌های تولید پارچه و وارد کنندگان پوشاک زنانه هستند که تنها نباید سود خود را در نظر بگیرند و نباید پارچه‌های نازک تولید شود.

او افزود: یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر بازار پوشاک میزان تقاضایی است که مشتریان دارند که افراد با مشاهده پوشاک نامناسب در بازار باید به فروشندگان تذکر دهند تا فروشنده پوشاک مورد نظر و مورد تأیید مشتری را در لیست خرید خود قرار دهد.

اسدزاده ادامه داد: موضوع اصلی، رعایت چهارچوب‌های پوشش است که هم برای مردان و هم برای زنان مطرح است و مختص یک جنسیت خاص نیست.


بیشتر بخوانید


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: امروزه بسیاری از مردان نیز چهارچوب پوشش مناسب برای یک مرد را رعایت نمی‌کنند و از باب عفت نگاه نیز مسئله دارند که این موضوع خود یک عاملی بر بدپوششی بانوان تلقی می‌شود.

او گفت: امروزه نسل جدید بیشتر به دنبال موفقیت‌های سطح بالا هستند و میزان توقع آن‌ها خیلی بالا رفته و همچنین میزان آشنایی آن‌ها با فضای مجازی بسیار راحت شده است و به همین دلیل نمی‌توان برای آن‌ها تنها یک الگو در زندگی تعریف کرد.

اسدزاده تصریح کرد: داشتن عفت در نگاه، عفت در کلام و عفت در برقراری ارتباط مقدمه‌هایی برای پاکی یک انسان هستند.

برچسب ها: امور بانوان ، بدپوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.