صارمى در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

افزایش ٦٢ درصدى ساخت و ساز در بافت فرسوده

معاون شهردار تهران گفت:در سال ١٤٠٢ تمامى تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کردیم که افزایش آمار صدور پروانه ساخت یکی از آن اتفاقات خوب است.

حمیدرضا صارمى در پنجاه و یکمین شنبه امید و افتخار شهردارى تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما ده سال در رکود مسکن بودیم؛ اما در سال ١٤٠٢ تمامى تهدید‌ها به فرصت تبدیل کردیم. افزایش امار صدور پروانه ساخت یکی از آن اتفاقات خوب بود که انجام شد.

وى ادامه داد: ٦٢ درصد ساخت و ساز بافت های فرسوده در سال ١٤٠٢ افزایش یافته است.  سال ١٤٠٢ را با دو هدف تحقق قراردادهاى مسکن و تفاهم نامه‌ها شروع کرده ایم.

معاون معمارى و شهرسازى شهردارى تهران گفت: ما باید کسرى سرانه هاى مناطق شهرى را کاهش دهیم تا ارزش مسکن افزایش پیدا کند؛ در پروژه امروز مطالعات بسیار زیادى انجام شده است و داراى اهدافى همچون ایجاد فضاى تعامل پذیر، افزایش امنیت، تقویت هویت شهرى و جذب توریست است.

صارمى یادآور شد: شوراى شهر دوره ششم نشان داد که اگر رکود در ساخت و ساز باشد، باید مصوبات مختلف را براى عبور از این رکود در دستور کار قرار دهد و این نشان مى دهد که اگر اراده کنیم مى توانیم کار مهم انجام دهیم.

وى گفت: انشالله سال ١٤٠٢ شاهد اقدامات نیکو و موثر براى مردم عزیز باشیم و رضایتمندى در پى داشته باشد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین قانع امام جمعه کن در پنجاه و یکمین شنبه امید و افتخار شهردارى تهران گفت: براى طرح تفصیلی کن سال هاست که طرح‌ها و برنامه عایى را مطرح مى کنند، اما منتظریم که این گره به دست مدیریت شهرى باز شود زیرا صبر مردم رو به انتهاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.