اتصال ۹۶ درصد روستا‌های مازندران به شبکه گاز سراسری

۹۶ درصد روستا‌های مازندران هم اکنون به شبکه گاز سراسری وصل هستند.

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با حضور در محل اجرای پروژه گازرسانی در بخش مرزن آباد و نوشهر، با بیان اینکه از ۲ هزار و نهصد و ۸۸ روستا‌ی مازندران که قابلیت گازرسانی دارند ۲ هزار و ۶۰۰ روستا از نعمت گاز برخوردارند، گفت: ۹۶ درصد روستا‌های مازندران هم اکنون به شبکه گاز سراسری وصل هستند.

او افزود:گازرسانی به روستا‌های مناطق کوهستانی مرزن آباد را اولویت مهم شرکت گاز استان دانست و گفت: پیمانکاران با تمام امکانات در این پروژه در حال فعالیت هستند.

محمدعلی محسنی بندپی، نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی هم از مراحل انجام کار و روند پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه‌ها بازدید به عمل آورد.

او ضمن اینکه از نزدیک میزان پیشرفت عملیات گازرسانی را مشاهده کرد، از عملکرد مثبت گاز مازندران در راستای توسعه گازرسانی در استان به ویژه در شهرستان‌های نوشهر و چالوس تقدیر و بر تسریع در اتمام این پروژه‌های مهم تاکید کرد.

در بخش مرزن آباد شهرستان چالوس تعداد ۶۸ روستا قرار دارد که تاکنون به تعداد ۳۸ روستای آن گازرسانی شده و ۹ روستا نیز در حال اجرا و ۱۰ روستا هم در حال انتخاب پیمانکار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار