طرحی با عنوان ادغام پیام رسان‌های داخلی نداریم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قرار بر این است که تمام پلتفرم‌های داخلی به صورت متقابل به یکدیگر متصل شوند.

 عیسی زارع پور  در مورد صحت و سقم ادغام پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: طرحی با عنوان ادغام پیام رسان‌های داخلی نداریم؛ قرار بر این است که تمام پلتفرم‌های داخلی به صورت متقابل به یکدیگر متصل شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید به اتصال متقابل پلتفرم‌های داخلی؛ اظهار کرد: پیام رسان‌های داخلی به یکدیگر متصل می‌شوند و شخصی که از برنامه پیام رسان داخلی "بله" استفاده می‌کند، می‌تواند به واسطه همان پیام رسان به کاربری که عضو پلتفرم فارسی دیگری همچون "ایتا" است پیام ارسال کند و یا کسی که در سکوی "ایتا" عضو است به کاربرانی که از سایر پیام رسان‌ها همچون سروش پلاس و آی گپ استفاده می‌کنند پیغام ارسال کند.

وی افزود: با اتصال متقابل پیام رسان‌ها کاربران می‌توانند پلتفرم‌های داخلی مورد علاقه خود را نصب کرده و با ارسال پیام به سایر پیام رسان‌های داخلی دیگر ارتباط برقرار کنند.

زارع پور اتصال پیام‌رسان‌های داخلی را از ضرورت‌ها و الزامات شبکه‌های اجتماعی داخلی دانست و بیان داشت: با نصب یک پیام رسان داخلی می‌توان با سایر پلتفرم‌های داخلی ارتباط برقرار کرد همین عامل منجر به تقویت پیام‌رسان‌های داخلی خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری در مورد افزایش تعرفه هزینه تلفن همراه گفت: فعلا تصمیمی در این راستا اتخاذ نشده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مورد برداشته شدن فیلتر از پیام رسانه‌های خارجی، تاکید کرد: فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در اختیار وزارت ارتباطات نیست که بخواهد آن را بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار