ادامه مجموعه «نون‌خ۴» بعد از شب‌های قدر پخش می‌شود

سریال «نون‌خ۴» به احترام شب‌های قدر روی آنتن نخواهد رفت و به این ترتیب قسمت بعدی آن شنبه ۲۶ فروردین در جدول پخش شبکه یک قرار می‌گیرد.

«نون خ ۴» که پنجشنبه و جمعه هفته قبل روی آنتن نرفت، این آخر هفته هم پخش نشده و در ادامه نیز به احترام شب‌های قدر روی آنتن نخواهد رفت. به این ترتیب قسمت بعدی آن شنبه ۲۶ فروردین در جدول پخش شبکه یک قرار می‌گیرد.

تا چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۹ قسمت از «نون خ» روانه آنتن خواهد شد و دو قسمت پایانی نیز دوم و سوم اردیبهشت همزمان با عید فطر پخش می‌شود.

سعید آقاخانی، حمید رضا آذرنگ، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، مجید یاسر، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، صهبا شرافتی، امیر سهیلی، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، راضیه دهقان، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی، وریا امینى، اکرم یدی، مهرنوش طوسی، کاوان کاکایی، ابراهیم اسدى، شبنم عظیمى بازیگران سریال «نون. خ» هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۵۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلام بنده طی تماس تلفنی با آقای آقاخانی و تهیه کننده و طی جلسه با رئیس صدا سیما در هفته گذشته اعلام کردن که نون خ پنج ساخته می‌شود و به احتمال صدی به نود هر سال شاهد پخش سریال نون خ با فصل جدید شاهد خواهیم بود فقط یک مشکل کوچیک هستش که ماه مبارک رمضان و عید نوروز سال آینده مجدد با هم تنیده شده و یکم برای ساخت قسمت های های بیشتر سخت تر میشود تا ببینیم چه پیش می آید
(بله فصل پنج ساخته میشود)
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه گل محمد
۰۰:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
این برنامه خیلی خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
چه کاریه..انگار ترانسفرمز فصل ۸ هست..حالا دو سه روز شب قدر قابل درکه اما دیگه انقدر تکه تکه و با فاصله دیگه نوبره
آخرین اخبار