اسدی: تراکتور می تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت: به نظرم امسال تراکتور می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

مرتضی اسدی پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور درباره  بازی این تیم برابر سپاهان اصفهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز  اظهار کرد: اول از هر چیز باید بگویم که تراکتور، امسال، سال متفاوتی نسبت به سال گذشته داشت و یک فوتبال به نظر من به روز بازی می‌کند. این تیم فقط دنبال نتیجه نیست و بازی زیبا را هم ارائه می‌دهد. البته یک مقدار بدشانسی هم می‌آورد، اما در کل عملکرد خوبی داریم. مخصوصا بازیکنان خارجی که جذب شده‌اند، ترکیبی خوب از خارجی‌ها و داخلی‌ها را به وجود آورده‌اند و به نظرم امسال تراکتور می‌تواند جزو تیم‌هایی باشد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نیز کسب خواهد کرد. من یقین دارم که تراکتور می‌تواند در تبریز برابر سپاهان قد علم کند و امیدوارم همین هم بشود.

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور درباره عملکرد پاکو خمز در این تیم تصریح کرد: خمز یک مربی با کارنامه بوده است که در لالیگا نیز فعالیت داشته و فوتبال روز دنیا را ارائه می‌دهد و اطلاعات خیلی خوب و به روزی دارد. به نظرم عملکرد او با توجه به داشته‌هایی که داشته قابل قبول بوده است. همچنین ما  فوتبال رو به جلویی را از تراکتور شاهد هستیم که در فصول اخیر هرگز به چنین شکلی تراکتور را تهاجمی ندیده بودیم. البته که چنین مربی‌ای برای اینکه نتیجه خوبی بگیرد، باید ابزار بهتری را نیز در اختیار داشته باشد و ما باید از او حمایت کنیم.

اسدی درباره عملکرد آلوز ستاره تراکتور بیان کرد: او جزو نفرات خارجی خیلی باکیفیت تاریخ فوتبال ایران بوده است و امیدوارم که بازهم این اتفاقات رقم بخورد و این چنین بازیکنان باکیفیتی به ایران بیایند تا دل هواداران شماره یک، لیگ ایران یعنی تراکتوری‌ها، شاد شود.

اسدی در پایان درباره اینکه آیا تراکتور به ساحل آرامش رسیده است یا نه! افزود: به نظرم این فصل ما شاهد مدیریتی خوب در باشگاه بودیم و امیدوارم که این مسئله ادامه دار نیز باشد. این را باید بگویم که اگر بهترین بازیکنان و مربیان را داشته باشید، اما آرامش و ابزار در تیم نباشد، خبری از نتیجه نیست. امیدوارم که این بازیکنان و کادر در فصل بعد هم بمانند تا شاهد تراکتوری قوی و درخشان باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار