برزگر: بازیکنان پرسپولیس نباید ملوان را دستکم بگیرند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان سرخپوش نباید تیم ملوان را دست کم بگیرند و تمام تمرکز خود را روی این بازی بگذارند.

محمد برزگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  درباره بازی پرسپولیس برابر ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: درمورد بازی‌های این فصل پرسپولیس و مخصوصا بازی برابر ملوان بندر انزلی، بار‌ها نیز گفته‌ام که ما دیگر باید به برد فکر کنیم. اختلاف ۴ امتیازی در بالای جدول مشکل زاست و فقط باید به بازی‌های خود اهمیت بدهیم و حتما نتایج کاملی بگیریم و نیم نگاهی به بازی‌های حریفان داشته باشیم. تیم پرسپولیس باید در صدد این باشد که آن‌ها اشتباه کنند. در مجموع هر چقدر ما روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم و امتیازی از دست ندهیم بهتر است، چون مطمئنا حریفان اشتباه خواهند کرد.

او افزود: چند بازی را از دست دادیم و به مسائل حاشیه‌ای نمی‌پردازم، اما باید در بازی‌های باقی مانده، باید تمام تلاش را بکنیم و از لحاظ روحی و روانی بازیکنان  آماده باشند. گل محمدی نیز باید از همه نظر تاکتیک هارا به بازیکنان منتقل کرده و آنان نیز این تاکتیک هارا به خوبی به زمین بازی منتقل کنند.

برزگرخاطرنشان کرد: من به عنوان یک هوادار پرسپولیس، آرزو می‌کنم که تیم ما در شرایطی ایده آل به خواسته‌های خود برسد و با قهرمانی، هواداران را خوشحال کند. در این برهه هواداران نیز منطقی باشند و حمایت کنند. ان شالله که تیم نتیجه خواهد گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: بازی با ملوان بازی سختی است. این تیم برای کسب امتیاز به تهران آمده است و همیشه تیمی جنگنده بوده و می‌خواهد جلوی پرسپولیس عرض اندام کند. بازیکنان نیز نباید این تیم را دست کم بگیرند و تمام تمرکز خود را روی این بازی بگذارند.

او درباره  اینکه خودش اکنون مشغول به چه کاری است، تصریح کرد: اکنون به عنوان مدیر فنی تیم اترک بجنورد فعالیت می‌کنم که در لیگ دسته دوم فعالیت می‌کند. ۵ بازی مهم داریم که باید تمام تلاشمان را بکنیم، چون شرایط تیم‌مان تقریبا خوب نیست و باید خود را از پایین جدول به بالاتر بکشانیم. امید به بقا داریم و ان شالله در بازی‌های باقیمانده با همکاری بازیکنان  و درایت کادر فنی، بتوانیم سهمیه لیگ دوم را حفظ کنیم و این دور از دسترس هم نیست. ان شاالله اتفاقات خوبی در آینده رخ خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار