ملی پوش وزنه برداری بانوان:

تلاش می کنم به رکورد جهانی و آسیایی نزدیک شوم

فاطمه یوسفی گفت: در تلاش هستم که در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا به رکورد‌های جهانی و آسیایی نزدیک شوم.

فاطمه یوسفی ملی‌پوش سنگین وزن وزنه برداری بانوان کشورمان درباره اردوی آماده‌سازی تیم ملی و وضعیت خود اظهار کرد: خداراشکر همه چیز خوب است و اردو در سمنان و درشهر مهدی‌شهر درحال برگزاری است. ۸ روز از اردو گذشته و اینجا هستیم، همه چیز خوب پیش می‌رود. وضعیت آمادگی من بسیار عالی است و ان شالله به مراتب بهتر هم می‌شود.

او درباره مسابقات آسنده و قهرمانی آسیا بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم که قرار است ماه بعد در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود. تقریباً همه مهمترین حریفان من از آسیا هستند و در این مسابقات شرکت می‌کنند، اگر من در آسیا اول شوم مانند این است که اول جهان و المپیک شده‌ام! در این مسابقات چیزی که مهم است بهبود عملکرد خودم است و این که بتوانم رکوردهای خودم را بهبود ببخشم. رقیب من در این تورنمنت  چینی است و چون وزنه برداری بانوان خیلی وقت نیست که در کشور شروع شده و پنج یا شش سال بیشتر عمر ندارد! در تلاش هستیم که به رکوردهای جهانی و آسیایی نزدیک شویم. این امر هم با تمرینات، اردوها و مسابقاتی که ما را اعزام می‌کنند یقیناً بهتر هم می‌شود.  

او درباره اینکه مشکلاتش رفع نشده است؟  گفت: متاسفانه از طرف هیئت استان و مسئولان استانی هیچ حمایتی نمی‌شوم و من در این ورزش تلاش می کنم و همه با هزینه شخصی خودم بوده، در خانه خودمان تمرین می‌کنم و هنوز که هنوز است برای تمرین سالنی معرفی نکردند که بتوانم در آن تمرین کنم.

او در پایان درباره  مسابقات آسیایی هانگژو گفت: ان شاالله با نظر کادر فنی بتوانم در هانگژو شرکت کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار