باند سارقان زورگیر در هرمزگان متلاشی شد + تصاویر زورگیران

با تلاش همه جانبه و ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی قشم باند ۴ نفره سارقان زورگیر و اخاذ در این شهرستان متلاشی شد.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اخاذی و زورگیری در این شهرستان، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار جعفری گفت: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی ماموران و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ۴ عضو این باند زورگیر و اخاذ شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

او گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که یکی از متهمان خانم با ترفندی خاص افراد مالباخته را به داخل منزل استیجاری کشانده و سپس با حضور و مداخله دیگر اعضای باند و با تهدید و ارعاب اموال همراه آن‌ها شامل طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه، پول نقد و کارت‌های بانکی را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:متهمان به چند مورد زورگیری از شهروندان در شهر‌های قشم و بندرعباس اعتراف کردند که در بازرسی از منزل و مخفیگاه آنان تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه اعضای این باند با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، گفت: در اجرای دستور مقام قضایی شهرستان تصاویر متهمان برای شناسایی دیگر شاکیان و مالباختگان رسانه‌ای شده است تا شهروندانی که از سوی این افراد و با این شیوه از آن‌ها اخاذی شده در اسرع وقت برای  طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی قشم مراجعه کنند.

 

برچسب ها: زورگیری ، اخاذی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.