اقامت بیش از ۲۱۰ هزار مسافر نوروزی در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۲۱۰ هزار و ۱۲۸ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی این استان اقامت داشتند.

عطا حسن پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات ۲۱۰ هزار و ۱۲۸ نفر از مراکز اقامتی استان استفاده کرده‌اند.

او اظهار کرد: از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۳۸ نفر در هتل، ۴۲۲ نفر در اقامتگاه‌های سنتی و ۲ هزار و ۳۲۷ نفر در مجتمع‌های گردشگری اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: همچنین هفت هزار و ۲۰۸ نفر در مهمانپذیر، ۶۳۸ نفر در هتل آپارتمان، ۵۲۸ نفر در متل و هفت هزار و ۴۲۴ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان اقامت داشته‌اند.

حسن‌پور در خصوص اسکان موقت مسافران نوروزی اضافه کرد: ۳۱ هزار و ۴۷۴ نفر در خانه مسافر و نیز ۱۳۲ هزار ۴۴۹ نفر در اقامتگاه‌های غیر رسمی اقامت داشته‌اند.

او عنوان کرد:در نوروز امسال یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۳۵۷ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی لرستان بازدید داشته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار کرد: در این مدت ۲۰۱ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، ۲۰۰ بازدید از دفتر خدمات مسافرتی و ۲۶۳ مورد بازدید نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی انجام شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه از ابتدای سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات ۷۳۲ بازدید توسط تیم‌های نظارتی انجام شده است، افزود: یک فقره شکایت از مراکز اقامتی، شش فقره شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و تورها و سه فقره از مراکز بین‌راهی، سه فقره از مراکز پذیرایی و نیز سه فقره شکایت از جاذبه‌های گردشگری گزارش شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار