مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

برپایی غرفه‌های کمیته امداد استان تهران در نمایشگاه قرآن

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت :غرفه‌های ثبت‌نام از خیّران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، مشارکت‌های مردمی، اشتغال و خودکفایی، امور فرهنگی و صندوق امداد ولایت در نمایشگاه قرآن واقع در محل مصلی تهران برپا شده است.

سید ابوالفضل پرپنچی با اعلام برپایی غرفه‌های این نهاد در نمایشگاه قرآن ، افزود: غرفه ثبت‌نام از خیّران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، جذب نذورات و کمک‌ها مردمی،زکات، اشتغال و خودکفایی، امور فرهنگی و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در نمایشگاه قرآن برپا شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه تا ۲۶ فروردین مصادف با ۲۴ ماه صیام از ساعت ۱۷ تا یک بامداد در مصلای امام خمینی (ره) ادامه دارد، ادامه داد: در غرفه مشارکت های مردمی ثبت نام از خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین، جذب کمک ها و نذورات و زکات خیّران اجرایی می شود.

پرپنچی با بیان اینکه در غرفه اشتغال و خودکفایی مشاوره شغلی و نحوه ارائه خدمات کمیته امداد به متقاضیان اشتغال ارائه خواهد شد،گفت: همچنین در غرفه امور فرهنگی علاوه بر معرفی خدمات این حوزه، نذر فرهنگی با هدف ارائه خدمات مختلف فرهنگی از جمله کمک به تحصیل دانش آموزان و کمک به برگزاری اردوهای زیارتی و ... با مشارکت نیکوکاران اجرایی می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: در غرفه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت طرح ها و خدمات این صندوق ارائه می شود.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین، بیان کرد: علاقه‌مندان به عضویت در این طرح می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات اجرایی این نهاد با شماره‌گیری شماره ثابت ۷۳۵۵، از طریق سایت ekram.emdad.ir و همچنین با حضور در نمایشگاه قرآن و غرفه اکرام ایتام و محسنین نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار