امام جمعه یزد مطرح کرد؛

اجرای قانون پوشش حجاب تنها راه مقابله با بی حجابی

آیت الله ناصری گفت: دشمنان از طریق تضعیف اعتقادات، اراده و ایمان مردم سعی در دگرگونی کشور دارند.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه یزد در نشست جبهه فرهنگی گفت: تقویت ستاد امر به معروف، رسمی شدن ارگان امر به معروف زیر نظر قوه قضائیه، وضع قانون حجاب و اجرای آن از جمله راهکار‌هایی مؤثر برای مقابله با بی حجابی در استان است.

امام جمعه یزد با اشاره به این که تدین، تفکر و تعقل سه فاکتور لازم برای مقابله با توطئه‌های دشمن است، گفت: آموزش و پرورش بستر مناسبی برای تقویت سه فاکتور اصلی تدین، تفکر و تعقل است.

او با تأکید بر این که پیروزی در ادوار گذشته و شکست دشمن به خاطر وجود بنیه‌ی ایمانی قوی مردم است که به واسطه علما و بزرگان تقویت شد، افزود: دشمن در حال حاضر ایمان مردم را نشانه گرفته و علما و مراجع باید در این راه مقاومت کنند.

آیت الله ناصری همچنین در ادامه گفت: دشمن در تلاش است تا علما و بزرگان و ولایت فقیه به حاشیه رانده شود تا بتوانند از این طریق به اعتقادات مردم ضربه بزنند.

او می‌گوید: امر به معروف و نهی از منکر منحصر به یک فرد و یا یک گروه خاص نیست بلکه همه مردم باید در این امر خداپسندانه شریک شوند تا پیروزی در برابر دشمن حاصل شود.

آیت الله ناصری در پایان با اشاره بر این که خیلی از کشور‌ها پول و رسانه‌ی خود را برای ترویج بی حجابی در کشور به کار گرفته اند، گفت: دشمنان در صدد احیای امر بی حجابی در کشور هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار