اسیر فلسطینی وصیتنامه خود را منتشر کرد

اسیر فلسطینی در در پنجاه و هشتمین روز از اعتصاب غذای خود که شرایط جسمی‌اش وخیم شده، وصیتنامه خود را منتشر کرد.

 موسسه مُهجَةُ القدس اعلام کرد وضعیت جسمانی شیخ خضر عدنان که در پنجاه و هشتمین روز از اعتصاب غذا قرار دارد بسیار بد است.

براساس گزارش المیادین، این موسسه وصیت شیخ عدنان را منتشر کرد. عدنان در وصیتنامه خود گفت: اکنون که حالم وخیم است و در خطر قرار دارم و در آستانه شهادت هستم باید وصیتنامه خود را تنظیم کنم.

در وصیتنامه وی آمده است: هر چقدر صهیونیست‌های اشغالگر تلاش کنند و بر جنایت‌های خود بیفزایند، اما وعده خداوند به بندگانش برای پیروزی نزدیک است.

محمد الشقاقی، سخنگوی موسسه مهجة القدس گفت: به ما خبر رسیده است که حال شیخ خضر عدنان به شدت وخیم شده است. او هر از چند گاه از هوش می‌رود، دید خود را از دست داده و دستانش حرکت نمی‌کند. او خود را در آخرین لحظات زندگی می‌بیند و بنابر این وصیتنامه اش را ضبط و برای رسانه‌ها ارسال کرد.

الشقاقی افزود: ملت فلسطین همیشه با اسرای فلسطینی همراهی کرده اند، ولی امروز نیاز بیشتری به مشارکت آن‌ها در اعلام همبستگی با اسرا داریم. رژیم صهیونیستی می‌خواهد اراده ملت ما را از طریق فشار بر اسرا بشکند. ما باید از عزم و اراده اسرای خود پشتیبانی کنیم. خضر عدنان نماینده همه اسرای فلسطینی و نماینده ملت فلسطین است. او وارد نبرد کرامت شده و باید از او حمایت کنیم چرا او در برابر ایتمار بن گویر ظالم ایستاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار