کنایه نماینده آمریکایی: اوکراین پنجاه و یکمین ایالت آمریکا نیست

یکی از نمایندگان کنگره که مخالف تجهیز کی‌یف است می‌گوید اوکراین بخشی از خاک آمریکا نیست و واشنگتن باید دست از جنگ نیابتی با روسیه بردارد.

مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت متعقد است که آمریکا «باید برای صلح در اوکراین فشار بیاورد، نه اینکه جنگ نیابتی با روسیه را تامین مالی کند».

به گزارش سی‌بی‌اس، مدت کوتاهی پس از حمله روسیه به اوکراین، گرین به قطعنامه مارس ۲۰۲۲ مجلس نمایندگان آمریکا برای حمایت از مردم اوکراین رأی مثبت داد. اما او می‌گوید حمایت‌هایش به همین جا ختم شد.

این نماینده کنگره می‌گوید با ارائه کمک‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا به اوکراین مخالف است. او تاکید کرد: «اوکراین پنجاه و یکمین ایالت آمریکا نیست. مسئله رعایت اخلاقیات در میدان اوکراین نیست، زیرا ما [نماینده] آمریکا هستیم. ما ۳۱ تریلیون دلار بدهی داریم. ما از مرز خود دفاع نمی‌کنیم. ما مشکلات مردم خود را نادیده می‌گیریم».

به گفته موسسه کیل برای اقتصاد جهانی که یک موسسه تحقیقاتی آلمانی است، از زمان آغاز جنگ، دولت بایدن و کنگره آمریکا بیش از ۷۵ میلیارد دلار به اوکراین کمک کرده‌اند که شامل کمک‌های بشردوستانه، مالی و نظامی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
شده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
ول کنید این شل کن سفت کن ها را
خودتانید
تا پدر روسیه را درنیاوریدوجنگ را فرسایشی نکنید
و اروپا را حتی وامانده نکنید وجنگ را گسترش ندهید
وکنار بنشینید واز آب گل آلودی که خود درست کرده اید ماهی تان را صید نکنید دست بردار نیستید که نیستید
و مدام دندانهایتان را برای این کار برق می اندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
اتفاقا هست
آخرین اخبار