اقدام شنیع صهیونیست‌های جنایتکار از سوی ایران بدون پاسخ نخواهد ماند

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه پیام تسلیتی صادر کرد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه میلاد حیدری" و "مقداد مهقانی پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است:

«خبر شهادت دو تن از مدافعان حرم آل‌الله شهیدان "میلاد حیدری" و "مقداد مهقانی" در حمله جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی موجب تألم و تأثر خاطر جامعه و مردم شهید پرور ایران اسلامی گردید. این اقدام رژیم غاصب صهیونیستی در تجاوز به حریم کشور سوریه و به شهادت رساندن مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران خبر از آخرین نفس‌ها و دست و پا زدن‌های آنان بر روی این کره‌ی خاکی است و ان‌شاءالله جهانیان در آینده‌ای نزدیک زوال و نابودی این رژیم خونخوار را به چشم خود خواهند دید. شهادت رسم و مرام مدافعان و دلدادگان راه دفاع از حرم آل الله است و البته که این اقدام شنیع صهیونیست‌های جنایتکار از سوی جمهوری اسلامی ایران بدون پاسخ نخواهد ماند و متجاوزان به سزای اعمال خود خواهند رسید.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی شهادت فرزندان عزیز این سرزمین شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی را به امت شهید پرور ایران اسلامی، خانواده‌های مکرم این دو شهید و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان شفاعت همه ما توسط این دو شهید در صحرای محشر را مسئلت دارد.»

میلاد حیدری و مقداد مهقانی دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه بودند که در روز‌های اخیر به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار